mandag den 12. april 2010

Mr Uncool

Jeg har forsøgt mig med at være cool, men det går ikke længere. Når jeg er til koncert vil jeg, når bandet går på scenen, være igennem døren, have afleveret frakken i garderoben og være klar i salen. Og jeg vil være der til sidste strofe.

Det har sine konsekvenser. Før koncerten står jeg kikset i halve timer og kigger ud i luften. Er der flere bands på programmet, agerer jeg igen møbel i pauserne. Jeg står ikke med de coole i klumpen udenfor døren, jeg hænger ikke med dem i baren og vender ikke med dem tilbage til salen halvvejs inde i sættet. Og jeg tager ikke de rusmidler der folk i stand til at sove mens et energisk punkband 10 meter væk, spiller alt hvad deres forstærkere kan trække.

Jeg er uncool. Jeg vil få det trykt på en t-shirt og gå med den fremover.

Apropos cool, dagens hjemmesideanbefaling: Unhappy Hipsters

Ingen kommentarer: