tirsdag den 29. juni 2010

Kunstens veje er uransagelige

En kommentar i en nyhedgruppe bringer mig på sporet af et længe uopfyldt behov. Sporet fører mig til en kanalø, hvor jeg placerer min ordre.

Min ordre bliver dirigeret til en underleverandør i North Carolina, der snart med glæde meddeler at varen er afsendt.

10 dage senere finder jeg i min postkasse, en lille pakke poststemplet i Auckland, New Zealand. I pakken er en dvd made in Mexico.

3 verdensdele - 5 lande. Plus en eller flere omladninger i Asien.

Så nu glæder jeg mig til at "gense" Prime Cut, en Lee Marvin-thriller om hvid slavehandel, fra 1972. En film jeg har set som teenager, men som jeg kun husker to billeder fra. Det ene er Lee Marvin som passager i en limousine, der kører igennem et goldt landskab. Det andet kan ses nedenunder (helt uforståligt at mit teenagerjeg skulle huske lige netop den scene...).

Ingen kommentarer: