tirsdag den 28. september 2010

Min berømmelse når nye højder

Nysgerrig efter hvordan det gik med at nå de ventede 10.000 views inden månedens udgang, måtte jeg lige ind og tjekke. Til min store overraskelse havde min kanal ikke bare nået 10.000 - den var stormet forbi 11.000, og en ellers ignoreret video havde pludselig fået over 1000 views.

Youtubes Insight-feature afslørede at alle de ekstra views var kommet ind via et link på guardian.co.uk - det engelske svar på Politiken. Som søgemongol er det ikke lykkedes mig at finde selve artiklen, så det er overladt til min egen fantasi at placere linket i en kontekst...

Update (25/10): mine youtubeskills er blevet en smule bedre og jeg har fundet linket. Videoen er blevet brugt ifm. med en fodboldreportage. Jeg fatter simultant mindre og mere.


Ingen kommentarer: