søndag den 20. december 2009

De knap så små timer


For mig har en bog altid et Point of no Return - det øjeblik hvor jeg ikke længere vil være istand til at lægge bogen fra mig før jeg har læst den færdig. Så må søvn, måltider og andre trivialiteter vente.

Jeg har netop afsluttet Princep's Fury af Jim Butcher, og det er vist blevet en smule over min sengetid... Jeg ville bare liiige snuppe et par kapitler, sådan bare lige til at falde til ro på.

Det er ikke det eneste problem. Princep's Fury er den 15. bog af Butcher jeg har læst, siden starten i oktober eller november sidste år. Og nu er der altså ikke flere. Jeg er fremover begrænset af det tempo han skriver nye i. Hvilket ikke er 15 styk på lidt over et år. Jeg har været grådig og har nu et enormt hul i min læseplan.

Ingen kommentarer: